Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt Promotor
spis treści
 
 
   

WSTĘP

ROZDZIAŁ I.
ESTETYKA REKLAMY W KONTEKŚCIE PRZEMIAN W SZTUCE XX WIEKU

ROZDZIAŁ II.
NAWIĄZANIA DO SZTUK PLASTYCZNYCH I LITERATURY W REKLAMIE

ROZDZIAŁ III.
REKLAMA I KULTURA POPULARNA

ROZDZIAŁ IV.
REKLAMA NIEKONWENCJONALNA

ROZDZIAŁ V.
REKLAMA W ŻYCIU I W SZTUCE

LITERATURA CYTOWANA

   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...

 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt