Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt
 
 
    październik 2006     Małgorzata Synowiec
MARKETING W PROCESIE ZARZĄDZANIA FIRMĄ DANMARK
Publikacja zawiera podstawowe koncepcje i praktyczne rozwiązania marketingu w rozmaitych sytuacjach.


   
    listopad 2005     Agnieszka Kowalczyk
WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK TELEFONII BEZPRZEWODOWEJ PRZEZ POLSKĄ TELEFONIĘ CYFROWĄ SP. Z O.O. NA PRZYKŁADZIE USŁUGI GPRS
Zobacz spis treści

   
    październik 2005     Robert Misiołowski
MARKETING W SPORCIE
W książce został m.in. scharakteryzowany udziału mediów w wydarzeniach sportowych  oraz  ich wpływ na zawartość programową imprez sportowych.
Zobacz spis treści

   
    sierpień 2006     Tomasz Świdrak
ANALIZA MARKETINGOWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Celem niniejszej książki jest przedstawienie analizy marketingowej dokonanej na praktycznym przykładzie Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.
Zobacz spis treści

   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...
 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt