Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt Promotor
spis treści
 
 
    Wstęp
I. Marketing - co to jest
II. Produkt
III. Cena
3.1. Cena jako element marketingu
3.2. Strategie cenowe
3.3. Najbardziej typowe cele decyzji cenowych
3.4. Podstawy kształtowania cen
IV. Promocja
4.1. Cele promocji
4.2. Formy promocji
V. Reklama
5.1. Funkcje reklamy
5.2. Formy i środki reklamy
5.3. Program promocji
VI. Dystrybucja
6.1. Funkcje dystrybucji
6.2. Systemy dystrybucji
6.3. Kanały dystrybucji
6.4. Rodzaje dystrybucji towarów
VII. Część praktyczna
7.1. Charakterystyka firmy
7.2. ORLEN-OIL
VIII. Wyroby produkowane przez Rafinerię Nafty Jedlicze S.A. - dystrybucja Orlen Oil Sp. z o.o.
8.1. Oleje przemysłowe
8.2. Produkty dla motoryzacji

ciąg dalszy

   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...

 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt