|
|
IX. Wyroby produkowane przez Rafinerię Nafty Jedlicze S.A. - dystrybucja Rafineria Nafty Jedlicze S.A.
9.1. Produkty węglowodorowe lekkie i rozpuszczalniki
9.2. Paliwa
9.3. Produkty do różnych celów
X. Promocja
10.1. Działania promocyjno-reklamowe Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.
10.2. Cena, warunki, upusty, rabaty stosowane przez RN Jedlicze S.A.
XI. Proces dystrybucji produktów naftowych w Rafinerii Nafty Jedlicze
11.1. Sprzedaż wyrobów gotowych Rafinerii Nafty Jedlicze S.A. w 2003
11.2. Charakterystyka sytemu dystrybucji
11.3. Sprzedaż wyrobów gotowych Rafinerii Nafty Jedlicze S.A. w 2004
11.4. Charakterystyka systemu dystrybucji
11.5. Sprzedaż produktów Rafinerii Nafty Jedlicze S.A. w latach 2004-5
11.6. Sprzedaż wg województw w 2005 r.
XII. Analiza SWOT dla Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.
12.1. Mocne strony
12.2. Słabe strony
12.3. Szanse
12.4. Zagrożenia
XIII. Analiza makro otoczenia firmy
12.1. Szanse i zagrożenia dla RNJ wynikające z analizy makro otoczenia
12.2. Analiza odbiorców
12.3. Analiza dostawców
XIV. Analiza kluczowych czynników sukcesu w sektorze paliw
XV. Polski rynek paliwowy
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
|
|
|
|
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
Może piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
Jeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
Nasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
Nasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
Możemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...
|
|