|
|
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. CHARAKTERYSTYKA WYBRANYCH POJĘĆ
1.1. Pojęcie i istota turystyki oraz ruchu turystycznego
1.2. Pojęcie atrakcyjności turystycznej i metody jej badania
ROZDZIAŁ II. ANALIZA ATRAKCYJNOŚCI KRAKOWA
2.1. Czynniki atrakcyjności turystycznej Krakowa
2.2. Bezpieczeństwo w turystyce jako czynnik atrakcyjności
2.3. Badanie ruchu turystycznego w Krakowie w roku 2005
2.4. Przyjazdy turystów krajowych i zagranicznych
2.5. Noclegi w Krakowie
2.6. Dostępność komunikacyjna Krakowa
ROZDZIAŁ III. KIERUNKI ZWIĘKSZENIA POZIOMU ATRAKCYJNOŚCI MIASTA KRAKOWA
3.1. Narzędzia informacji i promocji
3.2. Strategia rozwoju miasta a turystyka
3.3. Silne i słabe strony miasta pod względem jego atrakcyjności
3.4. Inwestycje turystyczne w Krakowie
ROZDZIAŁ IV. BADANIE OPINII TURYSTÓW DOTYCZĄCE ATRAKCYJNOŚCI TURYSTYCZNEJ KRAKOWA
4.1. Atrakcje turystyczne wywierające największe wrażenia na odwiedzających
4.2. Atrakcje, z których odwiedzający chciałby skorzystać w przyszłości
4.3. Czego brakowało turyście w trakcie pobytu w Krakowie
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS FOTOGRAFII
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
ANEKS
|
|
|
|
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
Może piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
Jeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
Nasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
Nasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
Możemy wydać na przykład sto egzemplarzy, co nie kosztuje wiele...
Zapraszamy na początek do pisania maili...
|
|