Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt Promotor
spis treści
 
 
    WSTĘP

I. MOTYWACJA W TEORII ZARZĄDZANIA
1.1. Pojęcie motywacji
1.2. Klasyfikacja wybranych teorii motywacji
1.3. Model procesu motywacyjnego
II. SYSTEM MOTYWOWANIA  W PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1. Rodzaje systemów motywacyjnych
2.2. Wynagradzanie jako czynnik systemu motywowania
2.3. Motywacyjna rola partycypacji pracowników w zarządzaniu
2.4. Efektywność systemu motywowania pracowników

III. SYSTEM MOTYWOWANIA WPROWADZONY W WYBRANYM PRZEDSIĘBIORSTWIE
3.1. Motywacja w polskich realiach
3.2. Zakres działania firmy Greenplace
3.2.1. Prezentacja firmy
3.2.2. Produkcja, wykorzystanie zdolności produkcyjnych i sprzedaż
3.2.3. Strategiczne rynki
3.2.4. Kluczowe produkty
3.2.5. System dystrybucji
3.3. System motywacyjny pracowników produkcyjnych
3.4. Zasady systemu premiowania działalności innowacyjnej
3.5. Motywacyjne formy organizacji pracy
3.6. Korzyści wynikające z czynności motywowania

ciąg dalszy

   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...
 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt