Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt
 
 
    marzec 2006     Magdalena Głowik
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
Celem tej książki jest próba analizy badań i teorii na temat niewerbalnego komunikowania.
Zobacz spis treści

   
    styczeń 2006     Izabela Siwa
TURYSTYKA JAKO FORMA AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ W REGIONIE - ASPEKT ZARZĄDZANIA
W książce ukazano znaczenie i możliwości turystyki w kreowaniu aktywizacji gospodarki lokalnej i regionalnej.
Zobacz spis treści

   
    luty 2006     Marek Trelewicz
RÓŻNORODNOŚĆ WARSZAWSKIEJ BIAŁOŁĘKI
Książka ta jest ukoronowaniem socjologicznych badań przeprowadzonych w zmieniającej swój wizerunek warszawskiej dzielnicy Białołęka.
Zobacz spis treści

   
    luty 2006     Ewa Jonasz
FAKTORING JAKO JEDNA Z METOD FINANSOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW
W książce została przedstawienia instytucja finansowa, jaką jest faktoring oraz zasady jej funkcjonowania.
Zobacz spis treści

   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...
 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt