Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt Promotor
spis treści
 
 
    WSTĘP

ROZDZIAŁ I.
POJĘCIE KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

1.1. Cechy i funkcje komunikowania
1.2. Struktura procesu komunikowania
1.3. Modele komunikowania
1.4. Zasady komunikowania interpersonalnego
1.5. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej
1.6. Komunikacja werbalna i niewerbalna
1.6.1. Istota komunikacji werbalnej
1.6.2. Znaczenie komunikacji niewerbalnej
1.7. Komunikacja werbalna versus niewerbalna

ROZDZIAŁ II.
ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ

2.1. Funkcje komunikacji niewerbalnej
2.1.1. Klasyfikacja Scherera i Wallbotta (1985)
2.1.2. Klasyfikacja Knappa (1978)
2.1.3. Klasyfikacja Ekmana i Friesena (1978)
2.1.4. Klasyfikacja Judy Burgoon

ciąg dalszy
   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...

 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt