|
|
|
|
Lucyna Dorota Drążek
ESTETYKA REKLAMY
Publikacja zwraca uwagę na artystyczne i estetyczne aspekty
reklamy, która jest spotkaniem sztuki i życia, co
stanowi differentia specifica tego gatunku twórczości.
Zobacz spis treści
|
|
|
|
|
Agnieszka Ferenc ZINTEGROWANY SYSTEM RATOWNICZY W POLSCE
Celem powstania niniejszej publikacji było opracowanie założeń, jakie powinien spełniać nowoczesny i zintegrowany system ratowniczy w Polsce. Zobacz spis treści
|
|
|
|
|
Lucyna Zawierucha
RYNEK REKLAMY W POLSCE
W książce został m.in. scharakteryzowany wpływ reklamy na decyzje podejmowane przez konsumentów przy wyborze i zakupie reklamowanego towaru.
Zobacz spis treści
|
|
|
|
|
Magdalena Głowik
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
Celem tej książki jest próba analizy badań i teorii na temat niewerbalnego komunikowania.
Zobacz spis treści
|
|
|
|
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
Może piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
Jeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
Nasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
Nasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
Możemy wydać np. sto egzem- plarzy, co wiele nie kosztuje...
|
|