Promotor  
   
  księgarnia bankowość i rachunkowość prawo i administracja socjologia i politologia turystyka i hotelarstwo zarządzanie i marketing pozostałe serie wydawnicze magister.pl socjologia.pl nowości archiwum 2003 2004 2005 2006 2007 zapowiedzi wydawnicze kontakt
 
 
    październik 2003     Lucyna Dorota Drążek
ESTETYKA REKLAMY
Publikacja zwraca uwagę na artystyczne i estetyczne aspekty reklamy, która  jest spotkaniem sztuki i życia, co stanowi differentia specifica tego gatunku twórczości.
Zobacz spis treści

   
    styczeń 2006     Agnieszka Ferenc
ZINTEGROWANY SYSTEM RATOWNICZY W POLSCE
Celem powstania niniejszej publikacji było opracowanie założeń, jakie powinien spełniać nowoczesny i zintegrowany system ratowniczy w Polsce.
Zobacz spis treści

   
    styczeń 2006     Lucyna Zawierucha
RYNEK REKLAMY W POLSCE
W książce został m.in. scharakteryzowany wpływ reklamy na decyzje podejmowane przez konsumentów przy wyborze i zakupie reklamowanego towaru.
Zobacz spis treści

   
    wrzesień 2004     Magdalena Głowik
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
Celem tej książki jest próba analizy badań i teorii na temat niewerbalnego komunikowania.
Zobacz spis treści

   
tak
Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać.
takMoże piszą Państwo do szu-
flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
tencjalnymi klientami.
takJeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną...
tak... i może jeszcze na niej zaro-
bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
takNasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach.
takNasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach.
takMożemy wydać np. sto egzem-
plarzy, co wiele nie kosztuje...
 
 
2002 copyright by Promotor

Księgarnia  |   Wznowienia  |   Nowości  |   Archiwum  |   Kontakt