|  | 
 
        
          
            |  | WSTĘP I. GOSPODARKA LOKALNA I JEJ ROZWÓJ
 1.1. Pojęcie i istota gospodarki lokalnej
 1.1.1. Baza gospodarki lokalnej
 1.1.2. Powiązania i współzależności podmiotów gospodarujących
 1.2. Rozwój lokalny i jego cechy
 1.2.1. Teorie i koncepcje rozwoju lokalnego
 1.2.2. Czynniki rozwoju lokalnego
 1.3. Samorząd terytorialny jako podmiot rozwoju lokalnego
 II. TURYSTYKA JAKO OBSZAR KONKUROWANIA REGIONÓW
 2.1. Aspekt znaczenia konkurencyjności
 2.1.1. Znaczenie walorów krajoznawczych i klimatycznych
 2.1.2. Działania na rzecz promocji obszaru i przyciągania podmiotów
 2.2. Lokalna infrastruktura i jej wpływ na rozwój turystyki
 2.3. Cele działań władz lokalnych na rzecz sektora turystycznego
 2.3.1. Produkt marketingu komunalnego
 2.3.2. Lokalne programy i plany jako narzędzia strategiczne sektora turystycznego
 III. OCENA POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO GMINY KĘPNO
 3.1. Analiza SWOT dla potencjału w sektorze turystycznym
 3.2. Diagnoza infrastruktury technicznej i społecznej
 3.3. Formy obsługi ruchu turystycznego
 3.4. Miejsce turystyki w strategii rozwoju lokalnego
 3.5. Instytucje władzy lokalnej w działalności promocyjnej
 IV. FINANSOWANIE TURYSTYKI W GMINIE
 4.1. Analiza budżetu gminy
 4.1.1. Dochody gminy
 4.1.2. Wydatki na turystykę
 4.2. Cechy demograficzne gminy, powiatu - analiza porównawcza
 4.3. Potrzeba dalszego rozwoju i finansowania zadań z zakresu turystyki
 ZAKOŃCZENIE
 SPIS RYSUNKÓW
 SPIS TABEL
 LITERATURA
 
 
 |  |  |  | 
  Cykl życia książki zależy przede wszystkim od tego, jak długo ludzie będą ją chcieli czytać. 
  Może piszą Państwo do szu- flady? Jeśli tak, to są naszymi po-
 tencjalnymi klientami.
 
  Jeśli napisali Państwo dobrą pracę magisterską i chcieliby pochwalić się nią przed rodziną... 
  ... i może jeszcze na niej zaro- bić, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Państwa.
 
  Nasze książki są opatrywane numerami ISBN i są dostępne w polskich bibliotekach. 
  Nasza oficyna specjalizuje się w wydawaniu książek w niskich nakładach. 
  Możemy wydać np. sto egzem- plarzy, co wiele nie kosztuje...
 
 
 |  |